Antico Sapore Caffe digital

Kreiranje kampanje u cilju razvoja zajednice
putem društvenih mreža



Ukratko o klijentu


Proizvođač i distributer espresso kafe, primarno u HoReCa segmentu. Pored toga kompanija se bavi prodajom, iznajmljivanjem i održavanjem espresso aparata.

Brief


Zastupljenost brenda u mreži ugostiteljskih objekata u Srbiji je zadovoljavajuća ali vidljivost brenda nedovoljna. Želimo podići svest potrošača o postojanju i prednostima brenda Antico Sapore. Pored lifestyle orjentisane kampanje potrebno je informisati krajnje korisnike o mogućnosti kupovine aparata i kapsula fizičkim licima sa kompletnom servisnom podrškom.

Uradimo to!


Rezultati analize nam govore o slobodnoj niši na tržištu espreso kafe u Srbiji. Od ovog trenutka raspoređujemo ciljnu grupu u odabranu nišu po kriterijumu HOME, BUSINESS i LIFESTYLE.

Upoznavanje targeta


Ko su? Kako izgledaju? Šta vole? Šta ih uznemirava? Čemu se raduju? Šta ih pokreće? Kada ustaju? Da li putuju? Kada prave pauzu u poslu? Itd.
  • Sada kada imamo kompletan profil našeg kupca (čitaj 3 jer imamo 3 segmenta: home, business i lifestyle) prelazimo na realizaciju.


  • Prema karakteristikama ciljene grupe odabrali smo i definisali odnos digitalnih kanala.


  • Naš espresso brend proizvodi se u Italiji.
    Italijani su tvorci umetnosti ispijanja espresa. I mi težimo toj umetnosti u svakodnevnom životu.
    Svakodnevni život = dan
    A gde provodimo dan? Kod kuće, na poslu i u mašti/idejama.
    Glavni saveznik dana – Antico Sapore – L’ espresso perfetto



Other work for this client: