Sugar & Soul

Branding

Brendiranje kao kontinuitet, u koji se konstantno ulaže.
  • Kada sarađujete sa Brankom Koprivicom, to obavezno bude nabijeno emocijama, vrcavom energijom i idejama koje prestižu jedna drugu. Srećom, i Branko i mi umemo da zastanemo, ohladimo glavu i iskoračimo iz začaranog kruga nabujale kreativnosti u pročišćeni prostor - prostor u kojem samo najbolje ideje dobijaju svoj konačan oblik.
  • Sa Šećerom, kako mu od milja tepamo, jasno dolazi do izražaja činjenica da je brendiranje neprekidan proces - nešto na čemu se konstantno radi.

    Šećer & Soul je mesto koje je Koprivica kreirao s namerom da sugrađanima željnim kvalitetne muzike priušti mesto u kojem će se svake večeri dešavati dobre žive svirke. Ali, to mesto je istovremeno trebalo da ima i živahan dnevni život.

    Kako pomiriti dnevni i noćni koncept?
  • Možda zvuči kao lak poduhvat, ali svaki pravi ugostitelj zna da to nije tako. Bacili smo se na ovladavanje izazovom.

    Šećer & Soul kafa - zaštitni znak dnevne varijante


    U Šećeru možete popiti Šećer & Soul kafu - kafu kakve nema ni na jednom drugom mestu u gradu, niti šire. Kultura ispijanja kafe kod nas je veoma važna, te ako jedan lokal već ima ovakvu jednu posebnost, zašto je ne istaći i ne napraviti od nje istinski brend?
  • Razmišljamo o razlikama, kojima je suština ista – Šećer & Soul.