Blog

Crna ovca

Case Study

Sladoled bez kompromisa

Za kupce sa karakterom

Kreirali smo KGS i postavili standarde komunikacije. Cilj nam je bio da zadržimo lojalne kupce, da utvrdimo tržišnu poziciju i proširimo ciljnu grupu. Definisali smo imidž brenda za sve generacije – od veselih ovčica i "živih" ilustracija sa minucioznim detaljima do slogana poput "stay blaaack" i "malo bleeeja, malo sladoled" koji su različitim TA segmentima prenosili različite poruke čiji je zajednički imenitelj Crna Ovca – autentična, slobodna, svoja.
Sladoled bez kompromisa

I trendseter i autsajder

Sa njom svako može da se poistoveti

Izazov nam je bio da Crnu Ovcu predstavimo kao zajednicu različitih karaktera. Da podstaknemo publiku da se identifikuje sa brendom tako što će prepoznati Crnu Ovcu u sebi.

Brendirali smo realni prostor (3 lokala u Beogradu i Novom Sadu) i u isto vreme kreirali smo imaginarni svet Crnih Ovaca. Zidovi sa printovima u lokalima su postali najpopularnija mesta za fotografisanje u Beogradu i Novom Sadu. Svako je bio Crna Ovca na društvenim mrežama, u svom i u njenom svetu.
Sladoled je emocija

Sladoled je emocija

Crna Ovca je inspiracija :)

Kroz rubriku GUEST ARTIST i online galeriju (crnaovca.rs) izgradili smo art-community čiji članovi su umetnici inspirisani sladoledima i vrednostima Crne Ovce. Naši gosti i saradnici su umetnici, fotografi i dizajneri Milica Mrvić, Peter Flanek, Lea Levi, Jelena Jaćimović, Mia Batajić, Sergej Tucakov i drugi.

Crna Ovca zna najbolje

Nju prate svi, ona ne prati nikog

Slično kao što je pomerila granice u kreiranju i uklapanju ukusa, Ovca je svoja pravila postavila i u tržišnom nastupu. Ne trudi se da je razume svako, ali oni koji je razumeju će joj ostati verni.

Sa samo 120 objava za 3 godine formiran je community od 15k pratilaca na IG i 25k na FB.

Odluka da se izabere kvalitet a ne kvantitet kada je komunikacija na društvenim mrežama u pitanju pokazala se kao dobra jer je formirana lojalna zajednica kupaca i istinskih i proaktivnih brend-ambasadora u digitalnom i fizičkom okruženju.
Stay blaaack

Sladoled je u glavnoj ulozi

A on je u vašim rukama

Cilj je bio da napravimo veseo i komunikativan sajt sa efikasnim user friendly WEBSHOPOM na koji ćete rado svraćati kad nemate vremena za šetnju do sladoledžinice. U prvim mesecima broj online porudžbina je premašio očekivanja, a posle nekoliko meseci smo premašili 1000 isporučenih pakovanja sladoleda u vrednosti od preko 1,5 miliona RSD.

WEBSHOP Crne Ovce veoma često se navodi kao jedan od najušpešnijih primera online prodavnice u Srbiji.