Komunikacija je osmišljena da bude direktna, prepoznatljiva i lako razumljiva. Poruke poput „Advokati ne rade u agencijama“, „Advokati se ne reklamiraju na banderama“ i „Svako lice koje naplaćuje pravnu pomoć, a nije advokat, krši zakon“ postavljaju jasne granice između zakonitog i nezakonitog. Vizuali, grafike i poruke kreirani su tako da informišu, razbiju zablude i pozovu na pažnju — bez agresivnog tona, ali sa autoritetom.Komunikacija je osmišljena da bude direktna, prepoznatljiva i lako razumljiva. Poruke poput „Advokati ne rade u agencijama“, „Advokati se ne reklamiraju na banderama“ i „Svako lice koje naplaćuje pravnu pomoć, a nije advokat, krši zakon“ postavljaju jasne granice između zakonitog i nezakonitog. Vizuali, grafike i poruke kreirani su tako da informišu, razbiju zablude i pozovu na pažnju — bez agresivnog tona, ali sa autoritetom.