Vreme darivanja

Brendiranje božićne manifestacije na otvorenom.

  • Vreme darivanjaje manifestacija koja slavi božićne praznike na glavnom trgu u Novom Sadu. Kulturni centar Novog Sada pokrenuo je ovaj vid proslave naotvorenom za Novosađane, a naš zadatak je bio stvaranje identiteta manifestacije, organizovanje logistike, programa i izvođača i upravljanje događanjem.
  • Prvo smo osmislili naziv kampanje Vreme darivanja, koji predstavlja suštinu ovog posebnog perioda u godini i karakter događaja. Vizuelni identitet je dizajniran da izazove emociju pozitivnog uzbuđenja. Plava i bela boja - led i sneg, došli su kao savršeni izbor za identitet.
  • U svrhu zvaničnog programa, koji je održan na glavnoj bini, radili smo produkciju video snimka.
  • Dizajnirali smo štandove gde su se kolačići, med, kuvano vino i ostale poslastice prodavale. Tokom trajanja manifestacije centar Novog Sada bio je brendiran identitetom Vreme davanja.